Author Topic: GT6 • 1.05 Update - Sluzbena chat tema  (Read 35677 times)

Offline Skvikki

• GTS Full Member
  • Uvazeni Docent
  • PSN-ID: Skvikki
Re: GT6 • 1.05 Update - Sluzbena chat tema
« Reply #15 on: March 10, 2014, 16:57:11 »
Samo moj neće biti ovako čist ;)

Offline STINGer

• Autohtoni Dalmatinski Grintavac
  • Bog i batina
  • Preuvazeni Akademik
« Reply #16 on: March 10, 2014, 17:04:25 »
Samo moj neće biti ovako čist ;)

Svejedno, poslužit će u istu svrhu ;)

Offline Kimi

• The Gentleman
  • GTS Full Member
  • Preuvazeni Akademik
  • PSN id: KimiHR
« Reply #17 on: March 10, 2014, 17:04:33 »
Da zabilježimo i ovaj "ninđa apdejt"

Last Update: 10/03/2014
Gran Turismo 6 HotFixes
    GT6 Updates

The following change has been implemented:

- The content of the Dealership has been updated.

Što su to dodali u Dealership-u ?

Offline Dzidza1978

• Guitar Sensei
  • GTS Full Member
  • Preuvazeni Akademik
  • PSN_ID: Dzidza1978
« Reply #18 on: March 10, 2014, 17:11:51 »
Da zabilježimo i ovaj "ninđa apdejt"

Last Update: 10/03/2014
Gran Turismo 6 HotFixes
    GT6 Updates

The following change has been implemented:

- The content of the Dealership has been updated.

Što su to dodali u Dealership-u ?

Crnu pituru za M4
PSN_ID: Dzidza1978

Offline Kimi

• The Gentleman
  • GTS Full Member
  • Preuvazeni Akademik
« Reply #19 on: March 10, 2014, 17:13:10 »
A evo našao sam !

Evo i popisa stvari sa GTPlaneta koje nisu u službenoj najavi apdejta

http://www.gtplanet.net/forum/threads/update-1-05-undocumented-changes.304878/

Undocumented Changes

Special Color M4 in the BMW dealership (Frozen Black Metallic) EDIT: BMW M4 Coupé Frozen Black Metallic coloured model has been removed with Ninja update.
    When watching replays of online races, or when watching live online races names can be removed above cars online and off. If you turn off names for spectating, they will remain off while racing.
    In addition to the setup sheet copy feature, when in a race (in offline mode) there is also an option to check the race regulations whilst in the settings menu. The icon is just to the right of the settings sheets tabs.
    You can see the regulations in the settings menu like offline mode and also see where your car doesn't meet the regs.
    Tune sheets can be copied to one another but no reset button for settings yet
    Whoever sets the fastest lap in practice session online will show up in the chat log with the time being Purple
    In online lobbies, when exiting the room settings menu using the O button, if no changes have been made, then you are taken straight back to the lobby, instead of having to confirm that you want to make no changes etc.
    Possible further refinement to motion blur, the warped screen edge is reduced.
    Formula GT's cockpit view has HUD speedometer and rev dials, the one from the 'Normal View'
    In Race Photo Mode: No changes to your settings of F-number and Exposure when you were in the Camera Menu.
    Qualifying time minimum now 5 minutes
    Some standards may have been improved. Possible list HERE
    Fixed the split time bug when in practice mode online. However now you can only see your best time in the top right hand corner and not that of the entire lobby however the split times are still against the best lap in the room. Also your times get erased completely each time you exit the track and the split times will change to being set against the best lap from those still on the track.
    Bumper cam style gauges with interior view on simplified interior cars instead of chase cam style gauges
    Seems that the "possibility of change wheather" (the one with 0-60 values) now effects the humidity of the track instead of changes of the wheather...
    With 80% humidity at start and 0% wheather and possibility of change at 50, the track surface reaches from 80% to 0% in about... 10 seconds...
    Top speed no longer artificially limited offroad, but TC remains in effect

Offline ZG2016RS

• GTS Full Member
  • Preuvazeni Akademik
« Reply #20 on: March 10, 2014, 17:20:08 »
Ne znam, ali po meni je svatko sam za sebe kriv za "nabrijavanja".

Ja ipak to malo temeljito sve pratim, pa ozbiljno smatram da su svi na GTPlanetu i bilo gdje sami krivi sto su se nabirjali za nesto sto NIGDJE nije sluzbeno najavljeno s datumom.

Yamauchi je u nekom casu u sijecnju rekao u jednom intervjuu kako se priprema "February update". Iz toga su svi brzebolje zakljucili da je to sluzbena najava da ce biti february update, iako to nigdje nije izaslo: ni na PSblogu, ni na GT sluzbenim stranicama, nigdje.. I pocelo je "odbrojavanje" koje je neslavno zavrsilo.

Taodjer, ona "nova" staza je takodjer prikazana nesluzbeno, odnosno prikazana je kao off-screen s prezentacije, nikad nije receno ni sto je, ni za sto sluzi, niti kad ce izaci. Naravno, to je vec bilo dovoljno da svi zakljuce da to izlazi odmah i ponovo je pocelo "odbrojavanje".

Ono sto im ja objektivno zamjeram je trenutni izostanak DLC price i izostanak bar neke najave kad mozemo ocekivati funkcionalnosti koje egzistiraju na sluzbenim stranicama pod rubrikom "Later Update" - prije svega mislim na Community i Quick Race.

Sve drugo je stvar mogucnosti, a siguran sam da ih je pojava hakiranja hexa - unatoc tome sto su ovaj puta napravili dvostruku enkripciju, kakvu navodno dosad nitko nije uopce upotrebljavao na lokalnim save fileovima - unazadila. Bez zastite od hakiranja hexa nema ni Community kako spada ni Quick Race jer ce hibridi (hackeri) sve upropastavati. A mislim da nitko realno ne razmislja koliki je to stvarno problem.

Bilo kako bilo, za "nabrijavanja" je svatko sam zasluzan i odgovoran. Gledajuci sto rade meni se cini da su jako vrijedni, da se stvari ovaj puta slazu s puno manje stihije nego u vrijeme GT5 i da ce u nadolazecim mjesecima poceti prava nadogradnja. MOje misljenje naravno, svatko ima pravo biti razocaran unutar svog subjektivnog sustava vrrijednosti - pa tako i ja. Moj je "problem" mozda samo sto uvijek pokusavam uzeti u obzir sve dostupne informacije pa tek na osnovu njih formirati kompletno misljenje.

Ja osobno mislim na njihovo nabrijavanje prije prodaje samog GT6 kako će biti stalni update , novo ovo novo ono!
FEDRO:Moram dodati da je ZG apsolutni kralj pretjecanja, instinkt i sposobnost kojom si on postavi idealnu situaciju je vanzemaljski :)
"Understeer" is when you hit the rival with the front of the car.
"Oversteer" is when you hit the rival with the rear of the car.
"Horsepower" is how fast you hit t

Offline Ikral

• +1
  • GTS Full Member
  • Preuvazeni Akademik
  • Man who wasn't there
« Reply #21 on: March 10, 2014, 17:20:21 »
Meni se učinilo da su malo popravili framerate, ali onda sam shvatio da nisu. Javite kako vam radi online, je li što bolje, i ima li novih funkcionalnosti koje ste čekali.

Offline keko0013

• GTS Full Member
  • Uvazeni Docent
  • PSN-ID: keko0013
« Reply #22 on: March 10, 2014, 17:33:15 »
Mogu oni radit sto god hoće, ali ja se osjećam prevarenim. Promovirali su igru na način da još uvijek nema min 70% obecanog. To je kao da mi prodaju auto sa specifikacijama Ferrarija, a daju mi Golfa i obećaju da ce to nekad bit Ferrari.
Nisam upalio GT tjednima, a cinimi se da i neću jos dugo.

Offline STINGer

• Autohtoni Dalmatinski Grintavac
  • Bog i batina
  • Preuvazeni Akademik
« Reply #23 on: March 10, 2014, 17:34:13 »

In addition to the setup sheet copy feature, when in a race (in offline mode) there is also an option to check the race regulations whilst in the settings menu. The icon is just to the right of the settings sheets tabs.
    You can see the regulations in the settings menu like offline mode and also see where your car doesn't meet the regs.
    Tune sheets can be copied to one another but no reset button for settings yet
    Whoever sets the fastest lap in practice session online will show up in the chat log with the time being Purple
    In online lobbies, when exiting the room settings menu using the O button, if no changes have been made, then you are taken straight back to the lobby, instead of having to confirm that you want to make no changes etc.
    Possible further refinement to motion blur, the warped screen edge is reduced.
    Formula GT's cockpit view has HUD speedometer and rev dials, the one from the 'Normal View'
    In Race Photo Mode: No changes to your settings of F-number and Exposure when you were in the Camera Menu.
    Qualifying time minimum now 5 minutes
    Some standards may have been improved. Possible list HERE
    Fixed the split time bug when in practice mode online. However now you can only see your best time in the top right hand corner and not that of the entire lobby however the split times are still against the best lap in the room. Also your times get erased completely each time you exit the track and the split times will change to being set against the best lap from those still on the track.
    Bumper cam style gauges with interior view on simplified interior cars instead of chase cam style gauges
    Seems that the "possibility of change wheather" (the one with 0-60 values) now effects the humidity of the track instead of changes of the wheather...
    With 80% humidity at start and 0% wheather and possibility of change at 50, the track surface reaches from 80% to 0% in about... 10 seconds..

Ima tu odličnih stvari koliko vidim

@Kimi, ako si od volje, možemo sutra navečer nakon Lige Prvaka malo probati online ;)

Offline grozni2

• GTS Full Member
  • Preuvazeni Akademik
  • PSN ID- ivekh
« Reply #24 on: March 10, 2014, 17:37:53 »
Kupujem pc i/ili ps4 ovisi kaj izade za igrat ovo postaje dosadno

Offline Ljubusak

• Nordschleife Master
  • GTS Full Member
  • Preuvazeni Akademik
  • PSN-ID Ljubusak
« Reply #25 on: March 10, 2014, 18:14:04 »
Amare, nije niko kriv za nabrijavanje doli njih samih, da igra ima sve 'što bi trebala imati' znači da utopijski zamislimo savršeni GT, ljudi bi mjesecima guštali uživali i u onim stazama koji nema desetak godina.

To je isto kao kad slabo hraniš psa, pa kad on ugleda gazdu odmah maše repom, pas je mahao dugo do GT5 pa je i nakon GT5 morao mahati, došao GT6, pas opet maše, nije pas kriv što ga gazda slabo hrani...
STRAST: Snažna emocija koja potpuno ovlada čovjekovim raspoloženjem.
Često se pojavljuje kod igranja Gran Turismo

Offline Kimi

• The Gentleman
  • GTS Full Member
  • Preuvazeni Akademik
« Reply #26 on: March 10, 2014, 18:38:03 »

Ima tu odličnih stvari koliko vidim

@Kimi, ako si od volje, možemo sutra navečer nakon Lige Prvaka malo probati online ;)

Neću ti ništa obećavati , trenutno imam neke goste Slavonce , ali ako budem mogao i vidim te ON lako ćemo se dogovorit.

Offline ivann

• GTS Full Member
  • Uvazeni Docent
« Reply #27 on: March 10, 2014, 20:22:22 »
EPIC update  :o

Offline turok

• GTS Full Member
  • Preuvazeni Akademik
  • PSN ID t_urok99
« Reply #28 on: March 10, 2014, 23:41:17 »
Mislim da je konkurencija u totalnom cudjenju da im kralj zanra daje na pladnju svoje dugogodisnje kraljevstvo. Ja sam i dalje uz GT no ono sto pokazuje ekipa u pCars me prokleto golica,a u mome slobodnom vremenu nema mjesta za dvije voznje.

Offline Kimi

• The Gentleman
  • GTS Full Member
  • Preuvazeni Akademik
« Reply #29 on: March 11, 2014, 19:20:55 »
Još jedan ninđa koji ,naravno, popravlja najnovije bugove.

Last Update: 11/03/2014
Gran Turismo 6 HotFixes
    GT6 Updates

The following issue has been addressed:

- An issue wherein under rare circumstances some users could not progress after installing the patch released on 10/03.